onsdag 2 december 2009

Jag <3 inte teve så mycket längre

Jag gillar att kolla på tv. Det är ingen hemlis.
Jag konsumerar teveserier som andra konsumerar snabbmakaroner.
Men nu är jag trött. Väldigt lite teve intresserar mig. Men jag har två undantag.

1. Julkalendern
Årets kalender Superhjältejul med superhjältar och superskurkar i färgglad retromysmiljö är fantastisk.

2. So you think you can dance
De är så makalöst apbra och sanslöst duktiga.Det dansar så fint att jag dör.
Att Mary i juryn är så botoxförlamad att hon ser ut som en utomjording är bara ett sätt att kunna fylla realitytv:ns tvångsmässiga freakkvot.


Men nej, trots att ett av mina favoritprogram visas just nu på televisionen så ska jag gå och lägga mig. Teve är helt enkelt inte så kul. Just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar