fredag 26 december 2008

Kroppen fungerar planenligt

Som jag planerade är jag frisk idag. Eller, tja, mer eller mindre frisk. Jag är pigg och alert, men lider av sviterna att vart sjuk tidigare (vilket betyder seghet och arg mage). Så länge jag inte gör någonting djärvt - som att äta - är jag fit for fight. Jag är lite sugen på att gå på en spelning ikväll. Kultiration och Räfven spelar. Inte riktigt min kopp te, men det verkar ju så dansant. Och dansant är ju onekligen min kopp te. Men nej, det blir ingen spelning due to mitt post-sjuka samt vännerlösa tillstånd. Ikväll blir det lugna gatan, kanske till och med med Körslaget. Jag har inte sett ett enda avsnitt tidigare och tycker att det verkar smått avskyvärt. Men jag har ju en (nära oförklarlig) soft spot för Timo Räisänen och är därför rent ut av peppad inför programmet. Kanske ska jag ta och förtrycka mina höga förväntingar på Körslaget.

Idag skajpade jag med min vän som är i Paraguay. Jag har lidit lite av att inte kunna prata med henne. Men nu är jag mer balanserad än på länge. Thank you inventor of Skype.

Jag har bytt ut min över-soffan-dekoration idag. Jag har plockat ned min fina (och signerade) Lykke Li-affisch och satt upp några av mina favoritfotografier. Det blev rätt hett, men jag vill ha fler foton. Kanske får springa lite till till min favoritfotoaffär som ligger på Mariaplan - planet med det finaste namnet o.O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar