måndag 13 augusti 2012

Wow baby

Det var helt fantastiskt vilket väder vi fick på way out west. Visst hade det kunnat vara bättre, men med tanke på den här regnsommaren med höstkyla så kunde det ha varit betydligt värre.
Vi fick sol, kalla kvällar, nån skur och sen mer sol.
Men nog med vädertjafs. Nu ska hör listas saker.

Bäst
1. Hur ska jag kunna välja? DUBBEL första plats till refused och till det helvegetariska wow. Jag älskar dem båda. Det var underbart att ha olika mat att välja mellan, att höra att korv gubben inte hade o-vegetarisk korv. Jag älskade det.
Jag älskade även refused. Fan va jag älskade det. Jag var lite för disträ på i stort sett alla andra konserter men _inget_ hindrar mig från att ta vara på en refusedspelning. Punkt.

3. Discot i hifi-tältet. På väg ut från området var det dans, sång, svett och hög volym i hifi-klubbens reklamtält. En fantastiskt bra avslutning på fredagen och lördagen. Jag är fortfarande hes.

4. Kraftwerk. Otroligt coolt. Gubbar som spelar synth, och vi fick 3D-glasögon!

5. Jonathan RIchman. Vilken man! Man blir glad av att bara tänka på honom.

6. Florence & the machines röst. Herregud! Vilken röst! Och fin klänning.



Sämre
1. Det ojämna spelachemat.
2. Klubbarna. *suck*
3. Köttpuckona. Är ni på riktigt?!


 
Erika och jag vinar i gräset. 

Refused!

HD och Elin.

Festivalkonverastion.

Brillmongon. 

Tältdiscopartyt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar