lördag 7 april 2012

Sist på instagrambollen

Ok, jag är ite snabbast i stan. Jag var inte först med wordfeud, inte med draw something och sannerligen inte med instagram.
Jag föraktade instagram lite.
Jag förstod inte. Jag var rädd.

Men vad härligt det är.
En bild och pyttelite text.
Ofta ingen text alls. Bara bild.
OCh bilden måste inte se ut som attd en var tagen 1977. Det finns andra filter. Lovar!

Men jag har ju så få instagramkompisar. I dagarna kom en app för androidtelefoner också så nu tycker jag det borde rassla till lite. HD, SB och Johnning till exempel - kom och lek!

Ni hittar mig och mina fotografiska verk under namnet Mariaimono.

Erikas instagrammade bild på mig när jag dricker skönhetsdrickan som Christer tog med sig från Thailand.

3 kommentarer:

  1. Mjoo, jag har ju instagram men har stängt av att alla bilder ska hamna i det däringa flödet pga jag är så hemlig (läs: tar alldeles för mycket poserkort på mig själv), det som jag vill dela lägger jag på fejjan eller Twittär. Nån mutta får det vara.

    Men hörru, Rumble då? Spring på den bollen fort som fan! Jag har det men vet INGEN annan än och kan därmed inte spela!

    SvaraRadera
  2. JA! Håll bollen! Jag kommer!

    SvaraRadera
  3. När kommer du? Jag sprang visst på Instagrambollen också. Varför inte en till grej att maniskt kolla från jobbtoan liksom?

    SvaraRadera