måndag 2 april 2012

Låttvättarna som försvann

I helgen hittade jag våra låttvättar från Morgonpasset helg. De finns på Spotify.
Eller "våra" är väl att ta i, det är ju lite olika artister som gjort dem. På vår förfrågan.
Mina favoriter är Oh Harrys cover på He's on the phone (saint etienne) och Alice B:s version av ett och noll (BKO).

Men nu när jag ska söka upp dem igen, så funkar det inte.
Kanske är det så att SR håller på att testa vad de kan, vill och får lägga ut.

Förhoppnings kommer de upp snart igen.
För nu har jag ju abstinens.

2 kommentarer:

  1. Jag kommer fortfarande ihåg rysningen i nackhåret när Ida Redig tog ton i Little less conversation. Kan varit det bästa på jag vet inte hur länge.

    SvaraRadera
  2. Åh, ja! Den var så sjukt bra!! Den går fortfarande att googla fram och lyssna på via SR:s spelare.

    SvaraRadera