måndag 2 mars 2009

Lista + kollektivtrafik + pingisnostalgi

Ibland händer det mycket, men det finns ändå inte särskillt mycket att skriva om. Som nu. Om jag skulle skriva mycket skulle det antingen innebära att jag blev alldeles för intern eller alldeles för tråkig. Alldeles för personlig finns också som alternativ. Och det vet vi ju alla att det är tre alternativ vi vill undvika. Så här kommer en lagom tråkig lista på hur min helg har vart:

  1. Networking på riksträff (läs: mingel/snicksnack).
  2. Ledsna laxar på riksträff (laxbil, laxdammsugare, laxvåg).
  3. Ny svart, perfekt bläckpenna (hej nörd).
  4. Lite rätt och lite tråkigt (och liten seger i ett annat sammanhang).
  5. Vin och ytterligare en bar avklarad på söder. Tydligen rätt Rocky (baren, inte jag).


Och pingis! Jag glömde pingis på listan. Jag har vart nostalgisk och spelat rundpingis i helgen. Så sommaren -96 då jag hade mgb-jeans och nästan samma frisyr som nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar