onsdag 5 juni 2013

Nicknameproblematiken

Här sitter jag, bloggparalyserad pga funderar på om jag ska starta mig en ny blogg. En träningsvariant eftersom jag anmält mig till ett lopp som är lite av en big deal för mig. Det skulle bli en nördig blogg där jag mest skriver upp hur jag tränar, klagar på hur dåligt det går, tjoar över eventuella framgångar och eventuellt postar någon bild. Men jag kommer inte på något namn.

ÅHHH, det är som när mitt yngre jag satt och försökte komma på nickname till skunk, lunarstorm, och alla andra communitys jag ägnade mig åt (som trendsetter och karelin) och det skulle vara nåt lagom coolt, något som de invigda skulle förstå sig på.

Bloggen behöver ju inte heta något coolt, men något måste den ju heta. Fick förslaget "Fyra timmar eller döden", men jag skulle vilja ha nåt lite... gladare.
Well.
Här kommer jag ju ingen vart.
Tips mottages gladeligen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar