tisdag 18 december 2012

Brandsläckning

Mitt liv är en ända stor brandsläckningsturné just nu. Jag ligger ett halvt steg bakom mig själv. När man inte riktigt hinner få en överblick över sitt eget liv utan bara gör det man känner att man MÅSTE göra. Helst precis nu. Allra helst igår. Och så fortsätter det så.

Min senaste insikt är att jag måste sova. Jag är inte trött, men så fort tillfälle ges däckar jag som om jag vore sjuk. Det är kanske inte ett hälsotecken.

Bloggen har väl inte direkt blivit prioriterad. Den har inte ens funnits med i mitt perifera medvetande. Men bilder har jag tagit ändå.

Jag fattar inte hur man skriver bildtexten så jag kör här:  glittriga träningsbyxor, kortspel, Girls + tända ljus för mig själv, refused och majorna i motljus..

Men men. Jag får väl sova 2013.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar